{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دارم کم کم ناراحت میشم

دارم کم کم ناراحت میشم
چرا با اینکه نهمم ولی‌ باید برم حضوری آزمون بدم؟
دیدگاه ها (۳)

چند ساعته نخوابیده؟

هورااا

یادی کنیم از این سم 😆 یک شری برپا مکنم

سوال پست: انیمه های مورد علاقتون؟ 😜 خودمم کامنت اول مینویسم ...

me too

به خدا ک کونم نمیکشهبه ولله ک نمیکشم🤣من مثلا نهممازمون نمونه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط