{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اما من خوشحال ترین فرد دنیا نیستم فکر خودکشی هم ندارم شای

اما من خوشحال ترین فرد دنیا نیستم فکر خودکشی هم ندارم شاید خوشبختانه شاید هم ...
دیدگاه ها (۱)

این آهنگه قفلی ۳ سال پیشم بود دوباره روش قفلی زدم 🎀🦦

شهر عجیبیه

۶۰۰ تاییمون مبارکککککککککک

فلاترشای بود اهنگشم قشنگ بود من دیدمش پس شماهم باید ببینیدش ...

بفرس برای مهم ترین فرد زندگیتخوشحال شه🥹✨️🩷

☆یا شاید من در دنیا هیچکس نیستم...

کپشن مهم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط