{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من خیلی نیاز دارم که یه مدت بمیرم و دوباره زنده بشم...وقت

من خیلی نیاز دارم که یه مدت بمیرم و دوباره زنده بشم...وقتی که همه چیز خوب شده باشه؛
دیدگاه ها (۴)

من نمیدونم کجای گفتن این جمله ها و کلمه ها انقدر سخته؟

منم همینطور کنن...منم همینطور

و او زیبا بود،همچون شکوفه های گیلاس بهاری...✨🦢

هه هه...

به یک دوست نیاز دارم ک دردامو باهاش شریک بشم مثل ابجیم باشه ...

وقتی بعد از یه مدت طولانی دوباره میبینیش:)✰𝑻𝒊𝒓𝒂✰چنل روبیکام:...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط