فواد ایزدی، کارشناس رسانه ادعا کرد: ایران از تنگه هرمز
فواد ایزدی، کارشناس رسانه ادعا کرد: ایران از تنگه هرمز عوارض نخواهد گرفت؛ بعد از ۶۰ روز آمریکا از تنگه هرمز عوارض خواهد گرفت!🥴🥴🥴
#مذاکره_ذلتمندانه
#خسارت_محض
#مذاکره_ذلتمندانه
#خسارت_محض
- ۴۳۶
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط