{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

غم+همیشه+کنارمه🖤👌🏻

غم+همیشه+کنارمه🖤👌🏻
دیدگاه ها (۷)

عاقبت یک روز 💔😊

هرلییییی💔👋🏻

به امید خدا مرگ ماهم استوری میشه🖤😊

ما که ندیدیم ولی میگن💔😅

غم برای همیشه باقی خواهد ماند🙂

غم همیشه برنده شد.....!حداقل تو زندگی من.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط