{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سخت میگذره بهم ارباب کمکم کن....

سخت میگذره بهم ارباب کمکم کن....
دیدگاه ها (۰)

"حال من" به احوال پرسی تو بستگی دارد!تو اگر حالم را بپرسی مگ...

آدمیزاد است دیگر...دوست دارد دق کند😞💔

ب هوایت پر میکشد دلم....

خیلیییییی سخت میگذره خعلییی

با خودت مهربون باش، سخت نگیر، زندگی زود میگذره 🫶🏻🙃

به بودنت افتخار میکنم ساعت ها کنار تو بودن مثل برق و باد میگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط