{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینو امروز تو اکسپلور دیدم 🗿🗿🗿

اینو امروز تو اکسپلور دیدم 🗿🗿🗿
یعنی بی مغز تر از سلطنت طلب تو زندگیم ندیدم 🤣
دیدگاه ها (۳۷)

سیسی ها تو این پست دعوا داریم🤣🔪🔪🔪🔪🔪

🗿🗿امروز از این پیام ها براتون امد

یه نفر: خجالت بکش چرا به سلطنت طلب ها توهین میکنی بهشون میگی...

بخشی از ادبیاتی که برای گفتگو با سلطنت طلبا نیازتون میشه🤣پهل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط