{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با خود مهربان باشیم🥲♥

با خود مهربان باشیم🥲♥
دیدگاه ها (۴)

خودتو دست کم نگیر♥♥

🥀😔🥀

روز های سخت😥🥀

مهربان که باشیم چشم‌هایمان پر می شود از حس خوب آرامش؛مهربان ...

حواسمان باشد...به کوتاهی زندگی..زندگی به همین آسانی میگذرد.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط