{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

منم همیشه اون بدبختیم که منتظرم عکسبرداری اون ۳ تا تموم ش

منم همیشه اون بدبختیم که منتظرم عکسبرداری اون ۳ تا تموم شه 😅
دیدگاه ها (۰)

وایی صدای شکستن قلبش تا اینجا اومد 🥺

مشکل خودتونه دیگه 😅

بله بله بی آزار ترین 😁

و منی که منتظرم تابستون شه...#کربلا_معلی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط