{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مَن بآ آهَنگ غَمگین پآ میشَم میرَقصَم؛ توُ خَرِ کی بآشی ک

مَن بآ آهَنگ غَمگین پآ میشَم میرَقصَم؛ توُ خَرِ کی بآشی کِه بِخآطِرِت گِریِه کُنَم😂😂
دیدگاه ها (۰)

از من کپی نکن هزینه ام زیادع بهت فشار میاد 😂💋

😱😱

‏من هیچوقت یه اشتباه رو دوبار انجام نمیدم یه پنج شیش باری ان...

تو خر کی باشی ؟؟؟

من وقتی خر کیف میشم 🤣🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط