سعی کنید آدم بـــــده داستان باشید آدم بد بودن لذت داره و
سعی کنید آدم بـــــده داستان باشید آدم بد بودن لذت داره ولی آدم خوبه بودن حس حـــــــقیری!
ᴛʜᴀɴᴋ ʏᴏᴜ ꜰᴏʀ ʟɪᴋɪɴɢ, ʀᴇᴘᴏꜱᴛɪɴɢ, ᴀɴᴅ ꜱᴜᴘᴘᴏʀᴛɪɴɢ.
ɪ ᴡᴏᴜʟᴅ ʙᴇ ʜᴀᴘᴘʏ ɪꜰ ʏᴏᴜ ᴡᴏᴜʟᴅ ꜰᴏʟʟᴏᴡ ᴏᴜʀ ᴘᴀɢᴇ.🤝
ᴛʜᴀɴᴋ ʏᴏᴜ ꜰᴏʀ ʟɪᴋɪɴɢ, ʀᴇᴘᴏꜱᴛɪɴɢ, ᴀɴᴅ ꜱᴜᴘᴘᴏʀᴛɪɴɢ.
ɪ ᴡᴏᴜʟᴅ ʙᴇ ʜᴀᴘᴘʏ ɪꜰ ʏᴏᴜ ᴡᴏᴜʟᴅ ꜰᴏʟʟᴏᴡ ᴏᴜʀ ᴘᴀɢᴇ.🤝
- ۳۷۱
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط