{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گفتن بسوز وبساز ما که سوختیم و باختیم 😅😅

گفتن بسوز وبساز ما که سوختیم و باختیم 😅😅
دیدگاه ها (۰)

😅😅🥀

😭😭😭😭

https://wisgoon.com/ainaz1235

ما جایی باختیم که هیئت واسه تخلیه هیجان خواستیم حالا شما اسم...

هم سوختیم، هم لیوان شکوندیم🤣امتحان علوم...

سوختیم ما تو 𝙃𝙖𝙨𝙧𝙖𝙩 آرزوهامون..🖤!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط