بک بدیم؟
بک بدیم؟
البته من بک ندارم ولی به جاش اینطوری پیش میریم👇
شما میاین من و با اکانت اصلیتون فالو میکنین و بعد مثلا ۲۰ تا از پستام و لایک میکنین و توی کامنت ها بهم میگین که انجام دادید و من هم متقابل شما رو فالو و در ازای ۲۰ تا ۱۰ تا دیگه بهش اضافه میکنم و ۳۰ تا از پستای شما رو لایک میکنم و اگه شما ۴۰ تا از پستام و لایک کنید من ۵۰ تا لایک میکنم بستگی به تعداد لایک هاتون داره
ولی اگه شما به طور مثال به من دو بک بدین و بعد ۲۰ تا از پستامو هم لایک کنید من متقابل شما رو فالو و۵۰ تا از پستای شما رو لایک میکنم
و این به تعداد بک های شما بستگی داره
بعد از انجام اینکار توی کامنت ها بگین تا تکمیلتون کنم
(البته هنوز پست نزاشتم ولی بهم بک که دادید توی کامنت ها بگین تا هم فالو و فولتون کنم)
البته من بک ندارم ولی به جاش اینطوری پیش میریم👇
شما میاین من و با اکانت اصلیتون فالو میکنین و بعد مثلا ۲۰ تا از پستام و لایک میکنین و توی کامنت ها بهم میگین که انجام دادید و من هم متقابل شما رو فالو و در ازای ۲۰ تا ۱۰ تا دیگه بهش اضافه میکنم و ۳۰ تا از پستای شما رو لایک میکنم و اگه شما ۴۰ تا از پستام و لایک کنید من ۵۰ تا لایک میکنم بستگی به تعداد لایک هاتون داره
ولی اگه شما به طور مثال به من دو بک بدین و بعد ۲۰ تا از پستامو هم لایک کنید من متقابل شما رو فالو و۵۰ تا از پستای شما رو لایک میکنم
و این به تعداد بک های شما بستگی داره
بعد از انجام اینکار توی کامنت ها بگین تا تکمیلتون کنم
(البته هنوز پست نزاشتم ولی بهم بک که دادید توی کامنت ها بگین تا هم فالو و فولتون کنم)
- ۱.۸k
- ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط