{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قشنگ ترین نقاشی دنیا تویی ڪه عشقو تو قلبم نقاشی ڪردی...🩺♥

قشنگ ترین نقاشی دنیا تویی ڪه عشقو تو قلبم نقاشی ڪردی...🩺♥️
‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍
‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌
دیدگاه ها (۲)

زندگی بدون تو برای من مرگ است.

تو موثر ترین دارو در اوجِ بی حالیِ منی!

هم دردی هم آرامشم دلبـــر !!♡‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌...

‌ حـسِ‌ خوبیـه... ڪ قلبـم تا ابد درگیـرِ توعـه! ♥️❥ • .️

خوشگل ترین آدم دنیا تویی😊

تو قشنگ ترین چیزی هستی که تا ابد در قلبم نگه میدارم ...❤️#pe...

تویی قشنگ ترین داشته ی من🌚🤍.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط