{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ده آخه من چطوری نتونم رو همچین مرتیکه ای کراش نزنم خدایی

ده آخه من چطوری نتونم رو همچین مرتیکه ای کراش نزنم خدایی نمیشه...
دیدگاه ها (۰)

https://wisgoon.com/hiyon0.0

خدایی فقط منم که رو این اهنگ کراش زدم؟ 🛐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط