{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این منه بی تو به چه دردی میخوره ✞

این منه بی تو به چه دردی میخوره ✞
دیدگاه ها (۱)

هرگز بی احترامی را تحمل نکن، حتی از طرف خودت . . . !

کجا میشه یه دلِ سیر گریه کرد؟

-دوسش داری؟+عاشقشم-چرا؟چون همه ی دنیامه+اسمش چیه-اسم خواصی ن...

'' تو‌اولین‌و‌آخرین‌عشق‌منی

این یکی به درد من و تو میخوره

دمو «بی رنگ»این خیابونا مث سابق نیست پراز آدم هنوز اما کسی د...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط