{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نحوه تعامل با ملکه رو فقط ترامپ بلد بود و بس! تنها کسی که

نحوه تعامل با ملکه رو فقط ترامپ بلد بود و بس! تنها کسی که ملکه رو به یه ورشم حساب نکرد😂
دیدگاه ها (۱)

به خاطر درگذشت ملکه بریتانیا همسایمون حلوا درست کرده برا ما ...

شما فقط به ايرونی جماعت سوژه بده!😄مراسم تدفین ملکس 😂😂😂

میگه قابل توجه اونايی كه دوس دارن برن دبی، ویدیویی از دوبی!😂

شبتون بخیر ✨🤍rauf and Faik#rauf_faik

ترامپ رو آدم حساب نمیکنم 😂👌

ترامپ رو آدم حساب نمیکنم 😂👌

جوری که خفنه ، با شاگرداش مهربونه و مراقبشونه ولی بقیه جادو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط