{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کسی این اهنگرو داره بگههه که ایدی روبیکامو بدن اهتگو بفرس

کسی این اهنگرو داره بگههه که ایدی روبیکامو بدن اهتگو بفرسته
دیدگاه ها (۱)

فقط نگاه رو و اسا و پاریتا

قرمز

حق تا ابد

اوخوداااا

بچه ها کسی فیک گاد این دیسگایز(خدا در لباس مبدل ) رو داره مث...

این آهنگو هر کی داره برام بفرسته

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط