{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کی بشه یگی رلم شه کلی پست میزارم شمارع هم میدم فقط بمون ب

کی بشه یگی رلم شه کلی پست میزارم شمارع هم میدم فقط بمون باشع
دیدگاه ها (۵)

میخا چند رپز عاف بشم ببینم حالم واسع کی مهمه

یکی برع خار مادر اینو بگاه @atila_14

ست

رلت گرفه حق داری نع

مرسی از همتون بخاطر اینکه ۳۵۰ تایی شدیماگه ۴۰۰ تا بشیم هم فی...

امروز رگبارییییی پست میزارم اون یه هفته جبران شه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط