{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آخه چرا این غم تموم نمیشه...

آخه چرا این غم تموم نمیشه...
دیدگاه ها (۳۲)

ولی اینجا رو معین چقدر قشنگ میگه :))

عشق...🖤🙂

🙂🖤🙂

ن حوصله نصیحت دارم ن سر در میاره کسی از کارم...

چرا این زندگی ک.یری تموم نمیشه🥰

این ترند بدونه من تموم نمیشه part1@akascarlett °°°°°°°°°°°°°...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط