{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تایپتون رو تو کامنتا بگید .

تایپتون رو تو کامنتا بگید .
من خودم intp ام ( تایپ خودمه نه سنکو)
دیدگاه ها (۹)

این تو اینستا ترند شده .چه غاز گنگی😎🤣🤣🤣🤣

سنکو رو برق گرفت😂😂

سلام ، من قرار نبود فعالیت کنم و این پیجو بیشتر برای فضولی د...

کروئلاااا

کی گفته ازدواج کردن خوبه وقتی تنهایی میتونی هر کاری کنی ؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط