{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قشنگه نه؟

قشنگه نه؟
اره (تو)قشنگه ی !
دیدگاه ها (۳)

از ۱ تا ۱۰ بهش امتیاز بدین

.

بی محتوا..

اول قرار بود از ارت استفاده کنم که کنسل شد ارتش رو دستم مون...

به نظرتون این عکسم قشنگه اگه اره بهم بگین

قاطی کرده کردن کردیت😄

میگم جین تو دسته ی مکنه لاین هاست بگین اره😂#بی‌تی‌اس_نیوز#کی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط