{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من بچه پایین بودم!

من بچه پایین بودم!
تو اون بالا بود خونتون
تو بچه پولداریو گدا نداره کوچتون...🙂🖤
دیدگاه ها (۱)

والا 😑😂🤧

فرار کن برو حمله کردن برو برو ای بابا خاک تو سرت از نردبون م...

بچه ها پایین کلیپ زیر ایموجی رو بخونید واییییییییییییییییی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط