{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میدونستی یا نه برام بگو 😅🤨

میدونستی یا نه برام بگو 😅🤨
دیدگاه ها (۰)

من میگم ساختگیه نظر شما چیه ؟

واقعا حق

بشش بگو دلشه شکستمو بازم خاطرخاه ست برام بگو هم خونم نبود ول...

بهم بگو تو ام دلت تنگه برام

زیاد میخوابی؟؟تو کامنتا برام بگو💖💖

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط