{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیتونی با من شبیه آدم بدت باشی

نمیتونی با من شبیه آدم بدت باشی
دیدگاه ها (۳)

تنک میشه دلت واسه کی

نیمار

که نمیتونی باشی پس سیکتو بزنننن

مهم نیست که الان میتونی با همه باشی مهم اینه که دیگه نمیتونی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط