{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🪬

🪬
دیدگاه ها (۰)

بعد دلت بمیرم چقدر تو دلت غمه آرتا 🥲❤️هی هی

مطمئنم اینجام نمیای چون اون موقع دیگه باهام قهری 🙃💔

ای کاش💔🙃

📲 ویژه #استوریامشبی را شه دیندر حرمش مهمان استمکن ای صبح طلو...

#ولاگ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط