{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچ مترسکی را شبیه

هیچ مترسکی را شبیه
هیچ حیوانی نساخته اند
گمنام ترسناک تر از ادمیزاد
نیافته اند .
و چقدر این مترسک دوپا خطر ناک است .
رهگذر
👌👌👌
دیدگاه ها (۰)

چقدر خوب می شد اگر همدیگر را درک کنیم و همدیگر را دوست بدار...

محبت زیادی نکن که دل میزنه 👌

✨️✨️✨️

این جماعت رو طناب بندازید گردنشون ببندید و ببندید پشت نیسان...

برف زمستونی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط