{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ادیتو ولش...

ادیتو ولش...
میتونستین انقد سریع ضایعم نکنین؟😂😂
یه چت ناشناس گذاشتم گفتم هر چی سوال دارین بپرسین... تازه ساعت هشت رفتم چکش کردم یه نفر فقط نوشته سلام...😀💔
یعنی از بین ۷ نفری که لایک کردن یه نفر تصمیم گرفت فقط بنویسه سلام؟؟... خب سلام العلیک🤝🗿
این ۷ تا لایک برام از صد تا فحش بدتر بو_💔😭
دیدگاه ها (۳)

این سبک ادیت رو مثل سگ میدوست😭🎀دنبال کنی آدامس میدم🍬👍

ایییی بیییی سیییی دیییی عیییی اففففـ_سر هزبین فصل دو هم همین...

حیح...شیکارتون کردمح...

این سبک جدید ادیت رو میدوست👍یه بار خواستم از تمپلیت استفاده ...

یک سگ زیادی ولگرد

کپشن را چک کن قشنگم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط