{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بنام خد ا یی که قیمت دیدار ش ، گذشتن از تاریکی ها ست ۰

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
برای آمدنش باید از تاریکی ها بگذری ۰
دیدگاه ها (۰)

// و در نهایت تو بمان برای من //

۰« و قسم به امید که ما در راه روز های روشنیم »۰

بیهوده نخور غصه این دار فنا را ، دریاب همین لحظه کوتاه بقا را ۰

و خدا یا : فقط تو ماندگار واقعی هستی ۰

ایران هست ، ما هستیم ، حتی بزرگتر از قبل

ایران + خدا = شکست ناپذیر

عزیز من اندکی صبر شاید معجزه ای رخ دهد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط