{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی حس و حال این آهنگ🫶🏻🫀

ولی حس و حال این آهنگ🫶🏻🫀
دیدگاه ها (۰)

خودمو به صورت خیلی قشنگ کشتم🥲🤒

فکر کردی دوست دخترمه؟🤔اسم سریال:عشق پنهان

بعد شب که باید خوابم بیاد،خوابم نمیاد😵

حتی اگه بمیرمم فکرت نمیره از سرم🤕🥺

حس میکنم این اهنگ متعلق به توجیه❣

این اهنگ خیلی باحاله و حس قدرت میده

این حس و حال🙂😔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط