{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پسره فشاری بلدی اینجور ادیت بزنی تو نتونستی یه جلوه هم بر

پسره فشاری بلدی اینجور ادیت بزنی تو نتونستی یه جلوه هم براش بزنی فقط بلد بودی استیکر ویرایش کنی پشمک
دیدگاه ها (۴)

قراره اس ۶ آهنگ فصل ۳ باشه اونایی که نمیدونن

#ما اپارات هم ویسگون میخوایم#

چقد زر میزنهههههه

بیکاری

بالاخره

🛑ادیت از بازی آقای صورت قرمز🛑این بازی رو اگه انگلیسی بلد نیس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط