{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چون تو حال خوبت ب من زنگ نمیزنی :)

دیدگاه ها (۱)

مودش تا ابد :)

...

فرق کردی با خودتو قبلت :)

ب کجا وصله دلت :)

حال تو که خوب باشه تو حال منم تر نمیزنی...همیشه حالت خوب باش...

یکاری میکنم کارستان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط