{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یکی اینجا زیادی بزرگ شده!🥺 تو هرکاری بود واقعا از صاحب وی

یکی اینجا زیادی بزرگ شده!🥺 تو هرکاری بود واقعا از صاحب ویدیو معذرت میخوام تو کنارش دیدم پست کردم ولی یادم رفت اسمش رونگاه کنم بنویسم
شرمنده
دیدگاه ها (۲)

قشنگ همینجوری به استف نگاه میکنم

ای خدا

اسکیز این دفعه میخواد چه شاهکاری رو کنه؟!

البته این چند روز شهادت هست گوش ندادم

سلام بچه ها ببخشید ولی من مجبورم ویس و پاک کنم واقعا معذرت م...

ارت جدید به همراه اوسی جدید یک اوسی دیگه هم ساختم...اسمش یور...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط