{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این قشنگ بود گزاشتم وای ترجمش درست نیست

این قشنگ بود گزاشتم وای ترجمش درست نیست
دیدگاه ها (۰)

That's why I wish I could live in my dreams

نمیدونم فازم چی بود که اینو درست کردممن خودمو انیمه ای کردم ...

اینو گزاشتم اصلا حواسم نیست

پیر شدم تا درست کنم عکس نبود وای قشنگ ریدم ولی حوصلم ریده بو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط