{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیدونی چقدر از خودم متنفرم

نمیدونی چقدر از خودم متنفرم
از ایران متنفرم
از مسئولین ایران متنفرم
از وزیر اقتصاد متنفرم
کاری به نت ملی ندارم
ولی وقتی میبینم دلار هر روز داره میره بالا و جوونیم هی داره دور تر میشه
از خودم متنفر میشم
از خودم متنفر میشم که چرا نمیتونم جوونی کنم
به خاطر کسایی که از دست دادم از خودم متنفرم چون نتونستم کاری کنم
دیدگاه ها (۲)

و ور آخر فقط برای مردان یا افسردگی می‌ماند یا احساس پوچی و ی...

همانند دکستر هستم محکوم به از دست دادن همه عزیزانم

بیایید "مُهمل‌بافانِ مشاور" را پاسخگو کنیم!🔹این "دولت ملی مت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط