{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دل شکستن اصلا بلد نیست👌❤️

دل شکستن اصلا بلد نیست👌❤️
دیدگاه ها (۰)

بپرس جواب میدم حتما

ای یار دل شکستن هنر نیست،دلی را که از‌ بلور است از شکستن بدت...

خوب موندن تو این روزگار، قشنگ‌ترین هنر آدم‌هاست. اینکه قلبت ...

کی گفته دل شکستن تاوان نداره ؟❤️‍🩹#تاسیان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط