{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای کاش بجای خواهر بزرگ تر برادر بزرگ تر داشته بودمممممم

ای کاش بجای خواهر بزرگ تر برادر بزرگ تر داشته بودمممممم
دیدگاه ها (۲۴)

بعد مدت ها ادیت زدم ✨🖇

پروفایل جدید چطوره؟ همین بمونه یا عوضش کنم؟

آره فالورای گلم مثل گل لیلیوم زیبان:)

ای کاش یه داداش از خودم بزرگ تر میداشتم

‌⛲️ ‌‌ ♡ ㅤ  ❍ㅤ    ⎙ㅤ     ⌲  ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ    ˢᵃᵛᵉ     ˢʰᵃʳᵉ️    ˡᶦ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط