{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خوش بحالت غریبه ....

دیدگاه ها (۰)

اون دوتا چشم تیله ایش که وقتی میخنده برای خندیدن از لباش جا...

غریبه بودن سخت نیس ، غریبه شدن سخته🙂#گرگ#پسر_مامان#سلطان_جذا...

نه مرد...غریبه؟! غریبه ی آشنا نگذر ز من مثل تموم عاشقا .

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط