{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خب سلام دوستان من ۷ روز توسط مستر استالین بن شده بودم (به

خب سلام دوستان من ۷ روز توسط مستر استالین بن شده بودم (بهش فحش داده بودم) که الان خودش بن شده و گوشیش سوخته برای همیشه از ویسگون رفت
دیدگاه ها (۹)

............

پانکورد ؟

ادیت جدید:) | سلام دوستان ببخشید من گوشیم سوخته بود نتونستم ...

دوستان عزیز سلام بنده قراره از ویسگون برم و خب اگه یه وقت نت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط