{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زندگیم مال رقیه (س) است

زندگیم مال رقیه (س) است
دیدگاه ها (۰)

داداش ابراهیم ما رو هم دعا کن ما های گناهکار رو توی اون دنیا...

در انتظار تو چشمم سپید گشت

اما بدون :که هیچوقت خدا تو را در موقعیتی قرار نمیده که نتونی...

کاش حضرت رقیه (س) به باباش بگه …💔🙂

🎥لحظه رسیدن به سنگ مزار حضرت رقیه(س)#شب_سوم #محرم💔🥀

ولی زندگیم بدون مامانم پاشیده س

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط