{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میدونم کسی روم کراش نیست ولی خب...

میدونم کسی روم کراش نیست ولی خب...
اگه روم کراشی اعتراف کن احتمالا پستو پاک کنم🌚💅
(اعتماد بنفسم)
دیدگاه ها (۱۰)

زندگی ایده الم:

روز میالندددد🌱

🛐🛐🛐

میدونم ریدم ولی خب اگه دوست داشتید بگید بازم درست کنم

ادیت جدید یا بهتره بگم ریـ. ـدمان جدید🗿✨ خیلی بد شده میدون...

ایدی نمیوفته اصکی از افسانه موفقیت شرمنده ولی خب بهت گفتم اگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط