{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی همونجایی ک سورنا میگه قشنگ بود هرچند سرکاری بود💔🙂

ولی همونجایی ک سورنا میگه قشنگ بود هرچند سرکاری بود💔🙂
دیدگاه ها (۳)

یه جمله به اونی ک رفت بگو:) 💔🙂

بیخیال اینا رو یلدات مبارک:(

یه روزی فک نمیکردم بخای بری ولی رفتی💔😅

ببخشید اگه گریه میکنم همه میگن مرد ک گریه نمیکنه💔🖤

خواستم بگم دوست دارم ولی سورنا قشنگ تر گفت :)🥺

همونجایی که محمود دولت آبادی میگه: "درون من را هیچکس نمی توا...

میگه منو ب.بوس چه هولیه دوست دختر داری تومان جان هرچند که عا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط