{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پ میفهمین چرا موهامو کوتاه کردم:))))))))))))

دیدگاه ها (۲۰)

طوری ک این آهنگ وایب منو میگع:))))))))

هعیییییییییی.......

واقعا هست.........؟!

چطوری اینقد راحتن.........!

جوری که تغیر کردم وقتی موهامو کوتاه کردم

me:موهامو کوتاه کردم😭 خودمممم😭

منکه فقط یه بار موهامو بلند کردم در بقیه موارد همیشه کوتاه ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط