{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من یادمه از بچگی اون ابیه با اون سبزه رو خیلی دوست می‌داش

من یادمه از بچگی اون ابیه با اون سبزه رو خیلی دوست می‌داشتم 😂😐🤲
دیدگاه ها (۱۷)

یه سوال مجید نمیگه ؟

😐😂🤲

واییییییییی🥺🥺🥺

نیازمند تنظیم کننده ی نفس 🥺

از بچگی رنگ آبی رو دوست داشتم✨

وضعیت اینستا رو اون موقع ها خیلی دوست داشتم راستششش 😂😂

ولی من خیلی بچگی کورو رو دوست دارمممم😭الانشم دوست دارماااا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط