{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😒😒

دیدگاه ها (۳)

رسم عشق از اول نرسیدن بود💔شیطان عاشق خدا بود💔ولی خدا عاشق اد...

*جل الخالق، چه می بینیم.**اگر این انسان هست* *پس من و ما چی...

❓چه گیاهایی بذاریم تو سرویس بهداشتی؟!#ترفند_خانه_داری

#لبیک_یاحسین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط