{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😂

😂
بچه ها تصمیم گرفتم جواب بعضی از کامنت ها رو ندم چون بعضیا ( جمع نمی‌بندم ) خیلی میرن روی مخم 😂
دیدگاه ها (۴)

قبلش خوب تر بوداااا

فقط دومی و پنجمی🥲

مهراد >>

مخصوصا دومی و سومی 🥲🥲

سلام بچه های من تصمیم گرفتم تم اون فیک رو ادامه ندم بجاش تک...

بچه ها اگه از فیک هام حمایت نشه تصمیم میگیرم دیگه فیک هام رو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط