{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کیا مثل من افسرده ان

کیا مثل من افسرده ان
دیدگاه ها (۵)

ـ........ ـــــ...

جوری که زندگی میکنم

من یه درونگرای افسرده ام ولی جوری نشون میدم که حالم خوب

تنها کسی که به درد هام گوش کرد ودرکم کرد و مواضبم بود... دل...

هیییییکیا مثل من افسرده شدند

بگید تو این گروه ها شما نقش چی رو دارید؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط