{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

احساس می کنم هوش مصنوعیه بعدد پایینه ماشین هاش ایرانی نی

احساس می کنم هوش مصنوعیه بعدد پایینه ماشین هاش ایرانی نیستحح
دیدگاه ها (۰)

چِ

اصلی منم

تو:

تو:

ایرانی ها اصلا حواسشون نیست که دارن با ابرقدرت های هوش مصنوع...

احساس می کنم خودشون خوشگل ترن ولی خوب جذابن چه میشه کرد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط