{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من ناراحت نیستم...

من ناراحت نیستم...
دیدگاه ها (۰)

مود من وقتی امتحان میدم😂😂

من دلم تنگه

نابود شد.......

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

ادیتم لطفا حمایت شه:)

راستش من از اینکه 《نشد》 ناراحت نیستماز اینکه چرا هیچوقت واسه...

وافعا متاسفم ولی اصلا ناراحت نیستم چون آدم های بی ارزش جایگا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط