{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 میگن ما عاشورا عزاداری نمیکنیم چون عزادار دیماه هستیم، خب عزیزم تو دیماه هم که عزاداری نکردی،بزن برقص کردی!!

رقص و پایکوبی در دیماه
دیدگاه ها (۰)

🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 نوشته عاشورای ما ۱۸ و ۱۹ دی بود، کسی که مسجد و حسینیه آتیش زده که نمیتونه خودش رو سپاه حسین(ع) جا بزنه، شما نهایتا نوادگان همونایی هستید که خیمه ها رو آتیش زدند!

اشغال مغز مردم

بیانه ترامپ

من با هر که با شما دوست است دوستم و با هر که با شما دشمن است دشمن هستم تا روز قیامت

به تو میگن شاه 🥹 حسین سلام الله ✋🏻#دلی#اباعبدالله#محرم#امام_...

بسم الله الرحمن الرحیم🤓✨داش اگه لایک کردی اون دکمه‌یبازنشر ه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط